Sales Support Medewerker

Maarssen | Customer support
HBO | Gepubliceerd op 22 juli 2019 | 347 x bekeken

Solliciteer

Introductie

Word jij helemaal gelukkig van tevreden klanten? Ben je een kei in het uitvoeren en vooral administratief ondersteunen van een sales proces? En heb je sterke affiniteit met de Telecom? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou!

Organisatie

Eurofiber exploiteert sinds 2000 hoogwaardige digitale infrastructuur. Met ons eigen open glasvezelnetwerk en onze datacenters bieden we ondernemingen, overheden en non-profit organisaties toekomst vaste dataverbindingen. Klanten hebben bij Eurofiber de vrijheid om zelf de diensten, toepassingen en aanbieders te kiezen die ze nodig hebben. Zo kunnen ze het innovatiepotentieel in de digitalisering ten volle benutten. Eurofiber beschikt over een glasvezelnetwerk van meer dan 31.000 kilometer in Nederland en België en vier datacenters. Daarnaast bieden we oplossingen voor volledig flexibele interconnectiviteit tussen meer dan 50 datacenters. Onze ruim 330 medewerkers zijn allemaal experts en onderdeel van ons slimme netwerk. Werken bij Eurofiber betekent werken bij een organisatie die enorm in groei is. Ondanks ons groeiende marktaandeel zijn wij met een relatief klein team en hebben wij een hoge interne betrokkenheid. Wij bieden onze medewerkers veel ruimte voor ontwikkeling om vanuit eigen kracht en verantwoordelijkheid te werken.

Functie

In deze functie heb je een centrale rol in de organisatie met de focus op de klant. Enerzijds richt je je op excellent klantcontact voor alle service gerelateerde vragen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de wholesale partners en zakelijke klanten wanneer zij contact opnemen met Eurofiber. Om de vragen correct en naar volle tevredenheid te kunnen beantwoorden heb je toegang tot alle afdelingen binnen Eurofiber die daarin kunnen bijdragen.

Anderzijds ben je in deze functie verantwoordelijk voor de ondersteuning en uitvoering van het sales proces. Je werkt daarin dagelijks samen met de sales afdeling, sales support specialisten en het budgetteam. Je brengt zelfstandig offertes uit, biedt contractdocumenten aan, verzorgt de vastlegging van alle relevante gegevens in de systemen en draagt nieuwe klantopdrachten actief over aan de operationele afdelingen. Je informeert de partner over onze werkwijzen, doorlooptijden en zorgt ervoor dat alle relevante informatie van de klant voor jouw collega’s van afdeling Operatie beschikbaar zijn.

Belangrijk onderdeel van deze functie is zorgdragen voor de juiste administratieve vastlegging volgens de procedures en richtlijnen zoals die gelden binnen Eurofiber.

Tijdens al je werkzaamheden bewaak je de doorlooptijden, houdt je de klant/partner op de hoogte en zorg je dat de afspraken worden nagekomen. Je herkent verkoop- en opzegsignalen en zet deze direct door naar de betreffende afdelingen.

Klant tevredenheid is jouw grootste prioriteit en je doet er alles aan om klanten tevreden te maken en houden waarmee je ook zorgt voor een positief imago van Eurofiber.


Functie eisen

We zoeken iemand die snel kan schakelen, stressbestendig is en initiatief neemt. Daarnaast heb je aantoonbare affiniteit met de Telecom branche. Je bent leergierig, durft soms ook nee te zeggen en hebt geen moeite met het accepteren en aannemen van bepaalde werkwijzen en systemen. Administratief gezien ben je een kei. Je bent een echte doener, maar blijft wel continu logisch nadenken.

Verder beschik je over:

  • MBO/HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Deze competenties zijn op jou van toepassing:

  • Samenwerken: Relaties opbouwen en samenwerken met anderen om gedeelde doelstellingen te behalen;
  • Klantgerichtheid: Sterke klantrelaties opbouwen en klantgerichte oplossingen leveren;
  • Resultaatgericht: Resultaten leveren, consequent resultaten behalen, zelfs onder zware omstandigheden;
  • Vertrouwen: Het vertrouwen van anderen winnen door eerlijkheid, integriteit en authenticiteit.

Aanbod

We bieden onze medewerkers een omgeving met veel ruimte om vanuit hun eigen kracht te werken. Daarbinnen kun je bij ons jouw zelfstartend vermogen optimaal inzetten. Wij geloven namelijk in de kracht van onze medewerkers en leggen daarom veel verantwoordelijkheid bij jou.

Inlichtingen

Heb je vragen over deze vacature dan kun je contact opnemen met onze recruiter Giny Oosthoek, via giny.oosthoek@eurofiber.com of via 06-41882311.

Sollicitatie

Ben jij enthousiast? Dan zijn wij dat ook! Solliciteren kan door het invullen van onderstaand formulier. Wij zien jouw CV en motivatie graag tegemoet!

Solliciteer